INSTRUKCJA LOGOWANIA DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO VULCAN
1. Otwórz okno przeglądarki na swoim komputerze (Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari)
2. W pasku adresowym wpisz adres dziennika elektronicznego :
https://uonetplus.vulcan.net.pl/radzionkow/
Wyświetli się strona powitalna z dużym zielonym przyciskiem „Zaloguj się”
3. Kliknij przycisk „Zaloguj się”, następnie na szarym polu kliknij opcję „Załóż konto”, a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś w sekretariacie szkoły.
4. Zaznacz opcję „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Wyślij wiadomość”.
5. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej.
Przeczytaj wiadomość i kliknij w link podany w treści aby dokończyć proces rejestracji.
6. Przygotuj hasło składające się z co najmniej 8 znaków (w tym przynajmniej jedna wielka litera, jedna cyfra).
Zaznacz ponownie opcję „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Ustaw nowe hasło”.
7. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.
UWAGA! Hasło wygasa po 30 dniach, po tym czasie trzeba będzie wygenerować nowe hasło. System sam przypomni o konieczności ustalenia nowego hasła.
8. Przeglądaj informacje o swoim dziecku, otwierając poszczególne zakładki.
Szczegółowe informacje na temat poruszania się w programie znajdziesz na zakładce Pomoc.
Szczegółowy film instruktarzowy znajduje się tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg
INSTRUKCJA PIERWSZEGO LOGOWANIA DO DZIENNIKA ELEKTRONICZNEGO VULCAN
1. Otwórz okno przeglądarki na swoim komputerze (Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari)
2. W pasku adresowym wpisz adres dziennika elektronicznego :
https://uonetplus.vulcan.net.pl/radzionkow/
Wyświetli się strona powitalna z dużym zielonym przyciskiem „Zaloguj się”
3. Kliknij przycisk „Zaloguj się”, następnie na szarym polu kliknij opcję „Załóż konto”, a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś w sekretariacie szkoły.
4. Zaznacz opcję „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Wyślij wiadomość”.
5. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej.
Przeczytaj wiadomość i kliknij w link podany w treści aby dokończyć proces rejestracji.
6. Przygotuj hasło składające się z co najmniej 8 znaków (w tym przynajmniej jedna wielka litera, jedna cyfra).
Zaznacz ponownie opcję „Nie jestem robotem” i kliknij przycisk „Ustaw nowe hasło”.
7. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.
UWAGA! Hasło wygasa po 30 dniach, po tym czasie trzeba będzie wygenerować nowe hasło. System sam przypomni o konieczności ustalenia nowego hasła.
8. Przeglądaj informacje o swoim dziecku, otwierając poszczególne zakładki.
Szczegółowe informacje na temat poruszania się w programie znajdziesz na zakładce Pomoc.
Szczegółowy film instruktarzowy znajduje się tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg